Wednesday 14 March 2012

Kem Kepimpinan BADAR SDAR 2012

Kem Kepimpinan Badar 2012


D'Agroloka, Jelebu- 3 Februari 2012. Semua AJK BADAR Sekolah Dato' Abdul Razak telah berjaya menjalani Kem Kepimpinan BADAR di D'Agroloka, Jelebu, Negeri Sembilan. Program anjuran BADAR SDAR dan KRIM NS yang bertemakan 'Perbaiki Dirimu, Pimpin Rakanmu' berjaya meningkat mentaliti dan fizikal Semua AJK BADAR sepanjang program ini dijalankan.

Pelbagai aktiviti yang telah dirancang semasa kem ini berjalan, antaranya Senaman Pagi, Forum Perkongsian, Jutawan Kapal Terbang, Water Confidence, Raft Building, River Crossing, 123 Lekuk, Night Walking Dan Malam Kesenian Islam. Aktiviti yang variasi tersebut dapat membina Jasmani dan Rohani dalam diri Semua AJK BADAR.

Para "Engineer" menerangkan kelebihan kapal terbang masing
masing.

Pada 5 Februari 2012, majlis penutup telah dirasmikan oleh Pengetua Cemerlang Sekolah Dato' Abdul Razak, Tn. Haji Zakaria B Md Zin. Selepas itu, aktiviti memetik buah-buahan di D'Agroloka dilakukan oleh AJK BADAR. Buah seperti pulasan dan kelapa boleh dipetik sesuka hati pada setiap pokok-pokok disitu secara percuma. 

Air Kelapa yang manis. 
Ucapan setinggi penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada pihak Badar Sdar  kerana sudi mengundang KRIM NS untuk bersama-sama menjayakan program ini. Jutaan terima ksih juga buat semua yang terlibat dalam program ini. Semoga ianya bermanfaat dan diberkati oleh Allah s.w.t. 

Perbaiki Dirimu, Pimpin Rakanmu.
*Video Montage Kem. Klik Disini.

0 comments:

Post a Comment