Friday 25 November 2011

MAJAKAT (Majlis Jamuan Akhir Tahun) BADAR 2011





MAJAKAT (Majlis Jamuan Akhir Tahun) BADAR 2011 merupakan majlis jamuan akhir tahun bagi semua AJK BADAR 2011 dan Guru Penasihat BADAR. Jamuan ini telah berlangsung dengan jayanya pada 13 November 2011 bertempat di Lobby Dewan Tun Abdul Razak Seremban.

Suasana MAJAKAT BADAR sebelum tetamu sampai

Pentas yang menarik.
MAJAKAT BADAR dihadiri oleh Pengetua Cemerlang Sekolah Dato' Abdul Razak, Tn. Hj. Zakaria B. Md. Zin, Guru-guru penolong kanan, Guru-guru ketua bidang, Guru Penasihat BADAR & SEMUA AJK BADAR 2011-2012. Objektif utama majlis ini diadakan adalah untuk 


    1.1              Sebagai tanda ucapan terima kasih dan menghargai jasa guru-guru BADAR.
          1.2              Mengeratkan lagi hubungan antara AJK BADAR dengan semua guru BADAR.
          1.3              Membuat pembaharuan dalam organisasi BADAR untuk mengadakan majlis makan malam 
                      pada setiap tahun.
Agenda dimulakan bacaan doa oleh Saudara Irfan B Ruzlan dan majlis diteruskan lagi dengan Ucapan Guru Penasihat Badar 2012, Ust. Tajul Azhar B. Harun. Kemudian, Majlis Diteruskan dengan Ucapan Tn. Hj. Zakaria B. Md Zin dan Jamuan bermula.

Pengetua Cemerlang memberi ucapan.
Guru Penasihat Badar & Guru K. Bidang menjamu 'western food'. 
V.I.P. menjamu selera.

Sebelum majlis bersurai, penyampaian penghargaan kepada AJK BADAR tingkatan 5 2011 turut berlangsung sebagai kenang-kenangan daripada organisasi BADAR itu sendiri.

Salah Seorang AJK BADAR tingkatan 5 2011
Majlis Bersurai jam 10:00 malam dan dicepatkan kerana esoknya akan bermula peperiksaan SPM bagi pelajar tingakatan 5. Semoga dengan adanya majlis ini, ukhuwwah antara semua AJK BADAR dan Guru-guru BADAR dapat dieratkan lagi. 

0 comments:

Post a Comment